czwartek, 5 września 2013

Zakupy sierpień 2013

Nie wiem jak wam ale mnie oszczędzanie średnio wychodzi początkowo pieniążki miałam przeznaczyć na nowy telefon, no ale dzięki mojej mamie która przemówiła mi do rozsądku  ze i tak będę mieć nowy doszłam do wniosku ze kupie sobie coś co mi się przyda. Tym razem to nie były jakieś tam błyskotki, które kocham albo koraliki itp do produkcji biżuterii ale ciuchy rzeczy których nie za bardzo lubię kupować gdyż jestem troszkę puszysta ale chce to zmienić ale o tym innym razem.

A oto co upolowałam



Torebka z MOHITO  przecena  49 zł



Bluzeczki z New Yorker  wszystkie po 9,99 też oczywiście z przeceny




Torebka Skórzano podobna duża "ogromna" 59 zł  no name
 Buty z Jennifer z CCC  za 119 i nie żałuje gdyż są warte tych pieniędzy nie tylko dlatego ze dobrze zrobione i w ociepleniem w środku ale tez dla tego że gwarancja dwuletnia co mnie bardzo zaskoczyło w tym sklepi.



A jak wam sie udały  ostatnie zakupy w te wakacje ?



Pozdrawiam Kasia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz

Podoba Ci się u mnie? Zapraszam do obserwowania:) :)