sobota, 24 sierpnia 2013

Wnętrza: rzeczy które mnie inspisują

 Dzisiaj trochę o aranżacji wnętrz. Nie wiem jak wy ale ja niestety już tęsknie za latem myśląc o tym że za niedługo trzeba wracać na uczelnie. Ale miejmy nadzieje ze ten rok będzie bardziej udany niż  poprzedni. Ten ten co minął był dla mnie trochę trudny większość czasu spędziłam w autobusie albo na przystanku ale teraz to się zmieni.
Jednym z plusów nowego semestru jest to zamieniłam lokum i nie muszę dojeżdżać z jednego końca miasta na drugi gdzie jest uczelnia, a co za tą  zmiana idzie trzeba się urządzić  
Jeśli o mnie chodzi to internet jest moim natchnieniem i oto kilka z nich.
















KLIK




























Mam nadzieje że też wam się podobają moje wizje za jakiś czas pokaże wam mój Room Tour :) ale to za dłuższy czas :)
Miłej nocki życzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz

Podoba Ci się u mnie? Zapraszam do obserwowania:) :)