poniedziałek, 30 września 2013

powrót do rzeczywistości żegnajcie wakacje



Hej, nie mam pojęcia jak wy ale ja jak pomyśle że zaczyna się październik plucha i wieje jak na Giewoncie  to mi się odechciewa wszystkiego .
 Myślę tylko o cieplutkim kocyku i dobrej komedii w moim malutkim tv który dostałam do nowego pokoju który w tym roku wynajmuje.

No ale niestety jutro pierwszy dzień roku akademickiego i trzeba się przestawić na rzeczywistość. Co by nie było przynajmniej zacznę się ruszać i moje samopoczucie się poprawi. 
Coś czuję ze ten semestr zapowiada się pozytywnie czyli więcej czasu na blogowanie więcej czasu do namysłu itp.


powodzenia w nowym roku akademickim i do zobaczenia 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz

Podoba Ci się u mnie? Zapraszam do obserwowania:) :)